Przejdź do głównej zawartości

Haft muszli - amonit - podkładka

 

Padło kolejne ciekawe wyzwanie zamawiającego na podkładkę w kształcie amonitu. Podjęłam się z radością. Wyhaftowałam w kolorach morskich muszlę na kanwie 18 pojedynczą nicią muliny francuskiej Anchor i stwierdzam z żalem, że moje oczy wysiadają, bo zazwyczaj haftuję w porach nocnych. Ale przyznam się Wam, ze efekt na drobniejszej kanwie jest bardziej widoczny i spektakularniejszy jeśli chodzi o szczegóły. Ostatnie zdjęcie przedstawia formę w trakcie i widać jak ładnie łączą się kolory ciemne z jasnymi i wchodzi to w ładne przejście tonacji na końcu pracy, choć wydaje się przy doborze, że będzie za duży kontrast. Czy widzicie to :)? Podkładka została wykończona ostatecznie przez zamawiającego.

 




Komentarze

  1. Przepiękna muszla. Kolory w motkach jakoś zawsze wyglądają na mocniejsze, a jak się zacznie wyszywać to zaczynają się zlewać ze sobą i jakby traciły kolor. I dobrze że nie tylko u mnie;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolina ślicznie. Teraz też dobieram odważniej kolorki zwłaszcza jeśli mam robić tonowanie kolorystyczne, bo potem układa się to w fajną całość, na początku był strach, że za jaskrawe/ciemne :). Dziś cieszy mnie dobieranie samej kolorystyki jeszcze bardziej :) pozdrawiam też mocno i lecę cieszyć się chwilką orzeźwienia na zewnątrz, po burzowej nocy :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który jest dla mnie bardzo ważny i dodaje mi skrzydeł oraz za chwile poświęcone odwiedzaniu mojego bloga.

Popularne posty z tego bloga

Pudełeczko - zapytanie dla świadkowej - na ślub

Swego czasu zostałam poproszona przez swoją znajomą o przygotowanie zapytania związanego z jej zbliżającym się ślubem dla swojej przyszłej świadkowej. Miało być coś delikatnego, ale warunkowo w kolorze różowym. Głowiłam się jak sprytnie zadać to pytanie z nutką humoru i tajemniczości. Miałam pomysły typu puzzle, otwierane kartki i inne opcje, które wpadły mi do głowy, ale wygrał plan związany z przygotowaniem pudełeczka, które podpatrzyłam i zainspirowałam się u  Houseofpapers , którą czasem podglądam, bo podobają mi się jej prace. Powstało pudełeczko z dodatkiem złotego akcentu w postaci brokatowej bazy. Dodałam kwiaty papierowe w tonacji różowej i delikatnego fioletu, a środek sami zobaczcie jaki fajny.  Z drugiej, nie idocznej dla Was strony są szczegółowe dane dotyczące pary i miejsca zawarcia ślubu. Świadkowa powiedziała tak... Panna Młoda powiedziała tak.... I żyją długo i szczęśliwie, czego im z całego serducha życzę.  

Kartka urodzinowa C&S z wiankiem

Kartka uniwersalna z okazji urodzin, w stylu C&S czyli "prosta i czysta" bez dużej ilości ozdobników. Bardzo uniwersalna, tak dla kobiety jak i dla mężczyzny. Wybrałam tło w kolorze beżu z kolekcji Altai Art na to wycięłam zdobnie panel z eleganckim wiankiem autorstwa Kasi z "Ni mniej ni więcej digital paper" a na czele wkomponowałam craftowy digi stempel autorstwa Iwony Toporowicz, który został mi jeszcze z jej ostatniej obecnie pamiątkowej paczki..... kartka sentymentalna ku pamięci....  

Kartka - pamiątka Komunii dla dziewczynki w kolorach różowych '21

Miałam przyjemność wykonać pamiątkę Komunii dla dziewczynki od Ojca Chrzestnego. Pamiątka w postaci kartki w kolorach róży, według mnie przeurocza. Mocne tło stonowałam delikatniejszą warstwą bardzo delikatnego papieru różowego, wręcz tylko muśniętego odcieniem koloru i na nim znalazł się napis upamiętniający tą okazję wraz z imieniem dziewczynki.  Stworzyłam kompozycję warstwową na dystansach, którą uwiecznia dziewczynka modląca się specjalnie wycinana. Między warstwami znalazł się delikatny tiul i troszkę sizalu. Całość okolona jest ręcznie wykonanymi różyczkami przez Ewę Marzec. Do tego specjalnie wycinane listeczki przez Mariolę Job i mamy całość przepiękną. Rozmarzyłam się..... A Wy?