Przejdź do głównej zawartości

Komplet kartka z pudełkiem w fioletach z kwiatami m.in różami


Powstał komplet kontrastowy do delikatnych kompozycji w kolorze fioletu na bazie pięknych papierów ScrapAndMe. Bogato zdobiony kwiatami m.in. ręcznie wykonanymi w kolorach jasnych i kontrastowych róż dało piękny efekt. Świetne cieniowane liście i delikatne dopełnienie mikro kuleczkami w zieleni stworzyło ostateczną całość. Końcowo komplet został spersonalizowany i trafił na 60 urodziny Solenizantki (Serdeczne życzenia :) )

 











Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz, który jest dla mnie bardzo ważny i dodaje mi skrzydeł oraz za chwile poświęcone odwiedzaniu mojego bloga.

Popularne posty z tego bloga

Pudełeczko - zapytanie dla świadkowej - na ślub

Swego czasu zostałam poproszona przez swoją znajomą o przygotowanie zapytania związanego z jej zbliżającym się ślubem dla swojej przyszłej świadkowej. Miało być coś delikatnego, ale warunkowo w kolorze różowym. Głowiłam się jak sprytnie zadać to pytanie z nutką humoru i tajemniczości. Miałam pomysły typu puzzle, otwierane kartki i inne opcje, które wpadły mi do głowy, ale wygrał plan związany z przygotowaniem pudełeczka, które podpatrzyłam i zainspirowałam się u  Houseofpapers , którą czasem podglądam, bo podobają mi się jej prace. Powstało pudełeczko z dodatkiem złotego akcentu w postaci brokatowej bazy. Dodałam kwiaty papierowe w tonacji różowej i delikatnego fioletu, a środek sami zobaczcie jaki fajny.  Z drugiej, nie idocznej dla Was strony są szczegółowe dane dotyczące pary i miejsca zawarcia ślubu. Świadkowa powiedziała tak... Panna Młoda powiedziała tak.... I żyją długo i szczęśliwie, czego im z całego serducha życzę.  

Kartka urodzinowa C&S z wiankiem

Kartka uniwersalna z okazji urodzin, w stylu C&S czyli "prosta i czysta" bez dużej ilości ozdobników. Bardzo uniwersalna, tak dla kobiety jak i dla mężczyzny. Wybrałam tło w kolorze beżu z kolekcji Altai Art na to wycięłam zdobnie panel z eleganckim wiankiem autorstwa Kasi z "Ni mniej ni więcej digital paper" a na czele wkomponowałam craftowy digi stempel autorstwa Iwony Toporowicz, który został mi jeszcze z jej ostatniej obecnie pamiątkowej paczki..... kartka sentymentalna ku pamięci....  

Album komunijny dla Wiktorii - wiktoriańskie róże

Album powstał w prezencie dla Wiktorii na pamiątkę Komunii Świętej. Od podstaw złożony i mojego projektu każda strona i zdobienie. Okładkę obiłam tapetą w kolorze ciepłego beżu, ozdobiłam ją piękną tekturką wiankiem od Skrapińca i z moich zbiorów z paczuszek niespodzianek tekturką hostii, ozdobiona kwiatami. Wiązany na koronkową wstążeczkę. Album ma 5 kart ozdobionych papierami z kolekcji  archiwalnej od ówczesnej Galerii Papieru (obecnie Paper Haeven) w kolorach ciepłego beżu z motywem renesansowych róż. Strona po otwarciu zawiera głębszą kieszonkę na pamiątkowe zdjęcia luzem, druga strona przygotowana na dwa zdjęcia o formacie 13 x 9 cm, otwierana flapka do góry skrywa kolejne miejsca na zdjęcia. Następna strona z zakładką w której umieściłam dwie katy na zdjęcia i boczna strona otwierana z flapką, na której znajduje się rameczka zdobna i cieniowana tuszem lekko postarzona i cytat. Kolejno mamy stronę z zakładką i otwieraną książeczką a po prawej stronie tzw. belibend, za który włoży