Przejdź do głównej zawartości

Box dla Patrycji na 18 urodziny z różami

Miałam przyjemność stworzyć na zamówienie box, który poleciał  na Śląsk. Został zamówiony przez Mamę Chrzestną Patrycji. Pudełeczko zaprojektowałam według wytycznych i dodałam coś od siebie. W środku znalazła się kompozycja kwiatów ręcznie wykonanych w kolorystyce róży i bieli i specjalnie wycinana i wklejona liczba określająca wiek. Na ściankach pojawiła się kieszonka z pikami, życzenia od rodziny, tort, który na górnej warstwie ma wklejonego jednorożca :). i kalendarz z datą urodzin zaprojektowany przez Ewę ze Small Wingels Shop. Z zewnątrz pojawiły się grafiki od Kasi z "Ni mniej ni więcej", bardzo delikatne i eleganckie. Na wieczku kompozycja kwiatowa m.in zręcznie robionymi kwiatami i ze srebrnymi różyczkami, do tego napisy od Iwony.
Box zrobił furorę i dostałam podziękowania po uroczystości, które bardzo mnie ucieszyły. Uwielbiam dla Was tworzyć takie pamiątki! 

  













 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kartka - pamiątka Komunii dla dziewczynki w kolorach różowych '21

Miałam przyjemność wykonać pamiątkę Komunii dla dziewczynki od Ojca Chrzestnego. Pamiątka w postaci kartki w kolorach róży, według mnie przeurocza. Mocne tło stonowałam delikatniejszą warstwą bardzo delikatnego papieru różowego, wręcz tylko muśniętego odcieniem koloru i na nim znalazł się napis upamiętniający tą okazję wraz z imieniem dziewczynki.  Stworzyłam kompozycję warstwową na dystansach, którą uwiecznia dziewczynka modląca się specjalnie wycinana. Między warstwami znalazł się delikatny tiul i troszkę sizalu. Całość okolona jest ręcznie wykonanymi różyczkami przez Ewę Marzec. Do tego specjalnie wycinane listeczki przez Mariolę Job i mamy całość przepiękną. Rozmarzyłam się..... A Wy?  

Zakładka z motywem kubka i książek

Ostatnio pisałam, że powstaje dużo prac. Jedną pokazuję w końcu 😉. To zakładka z motywem kubeczka i z książkami.  Została zrobiona na prośbę i dziś poleciała do Właściciela.  Kolorystykę dobierałam sama. Według mnie wyszła fajnie.  Spodobała się mojemu P., więc jak zasłuży może dostanie w prezencie podobną 😉. Doszyłam wstążeczkę w kropeczki. I delikatnie obszylam. Tył wykończyłam białym filcem.  Podoba mi się .... 😊 A Wam? Wzór internet Kanwa Aida biała 14 Mulina mieszana Zakładkę zgłaszam do wyzwania u Moniki

Haftowane czerwone autko - garbus

  Swego czasu znajomy poprosił mnie o haftowane obrazki z czerwonym garbusikiem w roli głównej. Te hafty to tzw. "permalinki" czyli maleństwa specjalnie cieniowane i tworzone w różnych odcieniach, grubościach nici oraz haftowane półkrzyżykami lub krzyżykami specjalnie zaprojektowanymi do efektu "głębi" w obrazku. To moje najlepsze permalinki, które przez to, że są kolekcją, na domiar wszystkiego bohaterem tej kolekcji jest czerwony garbusik,  a do tych autek mam sentyment z młodości, gdzie jednego takiego miał najstarszy brat mojej przyjaciółki. Haft powstał na kanwie plastikowej i z nich końcowo powstały podkładki, ale to już było dokańczane przez Marcina. Czy oprócz mnie ktoś jeszcze ma sentyment do "garbusów"?